Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
January 18, 2013
Image Size
1.8 MB
Resolution
1341×935
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
533
Favourites
49 (who?)
Comments
21
Downloads
5
×
Surrender by SAINTVERSA Surrender by SAINTVERSA
inspiration from django :3
Add a Comment:
 
:icongoldflygon:
goldflygon Featured By Owner Jan 19, 2013  Hobbyist
Nice! I like the old-time coloring.

Django was an awesome movie, by the way.
Reply
:icontonythunder:
Tonythunder Featured By Owner Jan 18, 2013
Love the gritty sepia-ish tone in the colors and the lighting and the blood too! <3
Reply
:iconmochaziiia:
MochaziIIa Featured By Owner Jan 18, 2013
NEVER SURRENDER
Reply
:iconraxkiyamato:
RaxkiYamato Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
Well.. shit.
Reply
:iconbmw2772:
BMW2772 Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
Wow, you sure took a beating
Reply
:iconrt-001:
Rt-001 Featured By Owner Jan 18, 2013  Student Digital Artist
Great job on this, I loved that movie, want to see it again XD [link]
Reply
:iconsaintversa:
SAINTVERSA Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
lmao that picture just.. yes. im glad when samuel jackson.. yeah >_> no spoilers lol but yeah dude it was beautiful.
Reply
:iconrt-001:
Rt-001 Featured By Owner Jan 18, 2013  Student Digital Artist
That whole movie was epic
Reply
:iconsaintversa:
SAINTVERSA Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
lol "I CAN'T SEE FUCKING SHIT IN THIS THING!" my god.. don't think iv'e laughed that hard in a while.

and of course.. king schultz is my favorite character.
Reply
:iconrt-001:
Rt-001 Featured By Owner Jan 18, 2013  Student Digital Artist
shultz was my hero!
Reply
:iconsaintversa:
SAINTVERSA Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
ugh.. my heart was broken. =(

but i really loved the dramatic change in his behavior throughout the movie, he had the last revelation when that one chick was playing the harp. hit pretty deep
Reply
:iconrt-001:
Rt-001 Featured By Owner Jan 18, 2013  Student Digital Artist
but that scene was great

"I couldn't resist"
Reply
:iconsaintversa:
SAINTVERSA Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist Digital Artist
ugh.. damn he took it like a champ.. but the follow scenes just.. blew my damn mind, everyone in the theater was like "wait whoa what!?" lmao pretty much in general, the movie was actually fun to watch. not just one of those movies you sit down and like "yeah.. im watching a movie.." we were all like "dude.. holy shit."
Reply
(1 Reply)
:icondavidwolfcat:
DavidWOlfCat Featured By Owner Jan 18, 2013  Hobbyist General Artist
good work! owo-b
":iconheavysadplz::iconsaysplz: Where is Sasha when you need her..."
Reply
Add a Comment: